Els equips dassessorament i orientació psicopedagògica (EAP) són un servei de suport i assessorament psicopedagògic i social als centres educatius i a la comunitat educativa. Desenvolupen les seves actuacions en els centres educatius i en el seu entorn amb estreta col·laboració amb els altres serveis i professionals del sector.
L’ Assessorament psicopedagògic a Catalunya : trajectòria dels equips d’assessorament psicopedagògic / E. Bassedas, J. Bonals, M. Gener, … [et al.] Col·legi, Els equips d’assessorament i orientaci psicopedag gica (EAP) s n serveis educatius que donen suport al professorat dels centres docents per tal d’oferir la resposta educativa m s adequada al conjunt de l’alumnat, especialment aquell que presenta disminucions o m s dificultats en el proc s d’aprenentatge i les seves fam lies.
L’Equip d’Assessorament Psicopedag gic (EAP): Pres ncia setmanal a l’institut. Realitza les valoracions dels alumnes per a determinar si s n de Necessitats Educatives Espec fiques.
Resolució de 26 dabril de 2018, de la Direcció General dEducació Infantil i Primària, que estableix el procediment que cal seguir i els protocols que han dutilitzar els equips dassessorament i orientació psicopedagògics (EAP) per elaborar linforme de lEAP de reconeixement de necessitats específiques de suport educatiu, linforme de lEAP de lalumne amb necessitats educatives derivades de.
6/23/2018 · Resolució de 26 dabril de 2018, de la Direcció General dEducació Infantil i Primària, que estableix el procediment que cal seguir i els protocols que han dutilitzar els equips dassessorament i orientació psicopedagògics (EAP) per elaborar linforme de lEAP de reconeixement de necessitats específiques de suport educatiu, linforme de lEAP de lalumne amb necessitats educatives derivades.
Què és el Gabinet Psicopedagògic. És un equip despecialistes, integrats en el Centre, que realitza el seguiment de lalumnat, en les etapes dEducació Infantil i Primària, en tots aquells aspectes que intervenen en el seu desenvolupament escolar, mitjançant la prevenció, detecció i intervenció en les dificultats i la seua orientació.